wtorek, 10 lutego 2015

Zakładki do książek







11 komentarzy:

  1. bardzo fajne, zakładki to świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pierwsze bardzo łądnie i estetycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze zakładki są bardzo subtelne, jednak brakuje mi w nich jakiegoś napisu czy znaku graficznego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lal swietny pomysl! liczy sie kreatywnosc!

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj bardzo fajne, tylko u mnie kiepsko z czytaniem książek :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladnie sie prezentuja, jednak ja mam swoja zakladke juz od paru lat i czuje do niej sentyment :)/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne są!

    Lubię zakładki i mam ich wiele, bo czytam po kilka książek na raz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne, takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń